JYUniorit -työpajat Yläkaupungin yössä

• Aika 27.05.2023 klo 12.0016.00 (Europe/Helsinki / UTC300)
  • Paikka Seminaarinmaki, Näyttelykeskus Soihtu, Seminarium-rakennus (S-rakennus) ja Yliopiston kirjasto Lähde, Taitoniekka (1. krs.)
  • Lisää tapahtuma kalenteriin iCal
Hei JYUniorit! Tervetuloa viettämään Yläkaupungin yötä lasten ja nuorten yliopiston tapahtumissa!
JYUniorit -työpajat Yläkaupungin yössä

klo 12-16
Avoin JYUniorit-työpaja – Aikamatka menneisyyteen
Tiedemuseo, Näyttelykeskus Soihtu, Seminaarinmäki, S-rakennus
Omatoiminen non-stop -työpaja kuljettaa museovieraat seminaarinajan harjoituskoulun tunneille. Kaikenikäisille, lapset oman aikuisen kanssa. Työpaja on maksuton.

klo 12-16
Avoin JYUniorit-työpaja – Ajatusviivoja
Tiedemuseo, Näyttelykeskus Soihtu, Seminaarinmäki, S-rakennus
Omatoiminen non-stop -työpaja tarjoaa leikkimielisiä lähestymistapoja abstraktin tutkimiseen taiteen ja matematiikan keinoin - ratkaise tangram-palapelejä, rakenna veistoksia, sommittele oma taideteos tai hahmottele geometrisia muotoja!
Kaikenikäisille, lapset oman aikuisen kanssa. Työpaja on maksuton.

klo 13-16
Avoin JYUniorit-työpaja: Maailmankaikkeuden kaiken maailman värit - tutki, testaa, kokeile, rakenna
Jyväskylän ylipiston kirjasto Lähde, Taitoniekka (1. krs.)
Tervetuloa kanssamme tutkimaan maailmankaikkeuden värejä ja valoja. Mukavaa tekemistä lapsille ja lapsenmielisille. Non-stop työpaja on maksuton.

Lasten ja nuorten yliopisto JYUniorit järjestää tiedekerhoja, tiedeleirejä, tutustumisia yliopistoon, kouluvierailuja ja tiedetapahtumia 5–18-vuotiaille. JYUniorit-toimintaa toteuttavat yhteistyössä Jyväskylän kesäyliopisto, Keski-Suomen LUMA-keskus ja Jyväskylän yliopiston Tiedemuseo.

Tutustu JYUniorit-toimintaan: https://www.jyu.fi/fi/palvelut/jyuniorit

luma_flower-multicolored_text-black-vertical.png tiedettäkaikille_full_sininen.png ehl_logo_fi_2000x1000 (002).png