Puolustusvoimain lippujuhlan päivän paraati vaikuttaa Vesilinnan liikennejärjestelyihin koko viikonlopun ajan 3.-4.6.

Puolustusvoimain lippujuhlan päivän paraati ja sen valmistelu vaikuttavat liikennejärjestelyihin myös Harjun alueella la-su 3.-4.6. Huomioithan poikkeukset suunnitellessasi vierailua Luontomuseoon. Viikonloppuna on suositeltavaa saapua museovierailulle jalan tai pyörällä, jos mahdollista!

Erityisesti huomioitavaa Vesilinnan liikenteen kannalta:

Etupihan parkkipaikat ja osa muuta pihaa on varattuna Ylen kalustolle koko viikonlopun ajan 3.-4.6. Parkkipaikkoja on siis vain hyvin rajattu määrä Vesilinnan takana.

Osa Pitkäkatua on suljettu 3.6. klo 15-16 ja 17-18.30, ja myös pääsy Ihantolantielle on tällöin estetty. Lyhyitä katkoksia on myös 4.6. klo 11-12 välillä. Huomioi erityisesti, ettet jää autolla jumiin vieraillessasi Vesilinnassa!

Harjukatu on suljettu yleiseltä liikenteeltä su 4.6. klo 11.30-14.00 ja Yliopistonkatu ja Kansakoulukatu klo 12.30-14.00.

Yliopistonkadun Harjun puoleinen kevyen liikenteen väylä on suljettu Neron portaiden kohdalta 3.6. klo 9 – 4.6. klo 21. Keskustan puoleinen kevyen liikenteen väylä on suljettu lähes samoin aikatauluin.

Tarkista muut poikkeukset lähialueen liikennejärjestelyihin täältä: https://ilmavoimat.fi/-/lippujuhlan-paraati-liikenne