Ilmoita eskariryhmäsi jouluiseen seikkailutyöpajaan Luontomuseoon!

Kuka auttaa oravaa?

JYUnioreiden jouluiset eskarityöpajat Luontomuseossa 7.-17.12.2021

Oi voi! Hajamielinen orava keskittyi syksyllä vain käpyjen keräilyyn ja unohti rakentaa itselleen lämpimiä talvipesiä. Miten oravan käy, kun ulkona viima viuhuu ja pakkanen paukkuu? Ei hätää! Nyt lähdetään koko porukka seikkailulle ja autetaan oravaa talvipesien rakentamisessa.

Kuka auttaa oravaa? -seikkailutyöpajassa tutustutaan oravan ja muiden tuttujen eläinten talvehtimiseen tarinallisella museokierroksella Luontomuseon perusnäyttelyssä. Lisäksi askarrellaan työpajan teemaan sopivia kortteja.

Työpaja on suunnattu esiopetusryhmille. Työpajoja järjestetään Luontomuseossa Harjun Vesilinnassa 7.12.-17.12.2021 arkiaamuisin klo 9-11 välillä ennakkovarauksesta. Työpajan kesto on 1 tunti. Yhteen työpajaan mahtuu enintään 16 lapsen ryhmä. Ryhmän mukana tulee olla ryhmästä vastaava aikuinen.

Varaa ryhmällesi aika maksuttomaan työpajaan Luontomuseosta puhelimitse tai sähköpostitse: p. 040 805 4043, luontomuseo[at]jyu.fi. Tervetuloa työpajaan!

Työpajat ovat osa JYUniorit – lasten ja nuorten yliopistotoimintaa. JYUniorit-toimintaa toteuttavat Jyväskylän yliopiston tiedemuseo, Jyväskylän kesäyliopisto ja Keski-Suomen LUMA-keskus.

Lisätietoja:

jyu.fi/fi/palvelut/jyuniorit