Suomen MM-rallin Harjun erikoiskoe vaikuttaa Luontomuseon aukioloaikoihin viikolla 31

Secto Rally Finland saapuu Jyväskylän Harjulle heinäkuun viimeisellä viikolla. Erikoiskoe aiheuttaa poikkeuksia Luontomuseon aukioloaikoihin sekä kulkuun museolle.

Secto Rally Finland saapuu Jyväskylän Harjulle heinäkuun viimeisellä viikolla. Erikoiskoe aiheuttaa poikkeuksia Luontomuseon aukioloaikoihin sekä kulkuun museolle 31.–4.8.2024 välisenä aikana. Katso lisätiedot alta.

Ti 30.8. Luontomuseo on auki normaalisti klo 12–18

Ke 31.8. Museo auki normaalisti klo 12–18, mutta Vesilinnan pysäköintialue on suljettu. Kulku museolla vain jalan lipunmyyntipisteiden kautta. Lippua ei tarvitse ostaa, vaan kerro olevasi tulossa asiakkaaksi Luontomuseolle. Lipunmyyntipisteet sijaitsevat Sepänkadun Gradian takana, Harjukadun vanhan lyseon takana sekä Harjukadun ja Yliopistonkadun risteyksessä. Kartan lipunmyyntipisteiden sijainnista löydät täältä.

1.8.–4.8. Luontomuseo on suljettu erikoiskokeen ja sen jälkitöiden ajan

Lisätietoja tapahtuman liikennejärjestelyistä täällä.